בלוג האוכל להב אוכל במסעדת פאט ויני 10.08.16

בלוג האוכל וביקורת מסעדות להב אוכל שמע כי לאחרונה (ממש לאחרונה..) נפתחה מסעדת Fat Vinny במתחם ביג בקרית אתא. מדובר על מסעדה איטלקית בשיטת הדיינר אשר נפתחה על ידי הבעלים של מסעדת רפאלו.

ניסיתי כבר שבוע שעבר להזמין מקום, אך נאמר לי כי לא שומרים מקומות במסעדה והכניסה היא על בסיס מקום פנוי בלבד.

הגענו למסעדה בשעה 18:30 ולמזלנו היה מקום, חיש מהר הושיבו אותנו במקום וקיבלנו תפריט פשוט, שלושה עמודים. הבנו שהם עדיין בהרצה (המקום נפתח רק בתחילת החודש, ואפילו היום הם היו סגורים בין השעות 16-18, כך שהגענו בדיוק בזמן).

תסתכלו על התמונה הבאה: מדובר על כלי שיושב על כל שולחן עם כל מיני תבלינים 😉

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת פאט ויני - חוות תבלינים

ניגשה אלינו מלצרית מגניבה לחלוטין (שלצערי איני יודע את שמה אבל היא ידעה לזרום איתנו, שאפו לך!!).

למנה ראשונה הזמנו פולנטה פטריות, שנאמר לנו כי מדובר במנה יחסית קטנה (ביס ביס לפי המלצרית), אבל אנחנו, שכבר מכירים את עצמנו ואת החזירות שלנו לפעמים הבנו שמנה ראשונה אחתת בהחלט תספיק לנו. המנה הגיעה והיא לא הייתה כזאת קטנה כמו שנאמר לנו, מנה של פולנטה אפויה עם המון (המון!!) פטריות מעל וגבינת פרמז'ן מסביב. מאוד נהננו מהמנה הזאת.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת פאט ויני - פולנטה פטריות

למנות עיקריות החלטנו לקחת פיצה (שאני לא זוכר את שמה, אבל תבקשו את זאת עם הביצה עין, אספרגוס וחזה אווז).

תשמעו, אני צורך פיצה על בסיס שבועי קבוע, כבר אכלתי את כל הפיצות בכל הרשתות והפיצריות המקומיות, מעולם, אבל מעולם (!!) לא אכלתי פיצה כל כך טעימה, השילוב בין התוספות עשו את שלהם, היא הייתה עד כדי כך טובה שאמרתתי לעצמי שאם הם היו עושים משלוחים, זאת הפיצה שהייתי מזמין מהיום והלאה.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת פאט ויני - פצה

למנה עיקרית שנייה הזמנו פסטה קרבונרה, המגיעה עם הרבה פרמז'ן וחזה אווז (בבית שלנו אוהבים חזה אווז מטוגן…), הופתענו רק כאשר המלצרית שאלה אותנו באיזה צבע נרצה את הפסטה… הסתכלנו אחד על השני ושאלנו, מה האפשרויות?!? אז ככה, האפשרויות הן, רגיל, אדום וסגול 🙂 קטע נחמד, המנה הגיעה ואין מה להגיד, דוז דוז פואה 🙂 אפילו לא סיימנו אותה ולקחנו אותה בטייק אווי הביתה למחר.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת פאט ויני - פסטה קרבונרה

לקינוח, האמת שרק הסתכלנו בהתחלה בתפריט שאלתי לגבי הקינוח שנקרא "הגלידה של ויני", המלצרית הסתכלה עלי ואמרה, זה מאוד טעים, תחכה עם זה לסוף 🙂 ואן זה היה שווה ביותר. מדובר על גלידה אמריקאיתת לבנה שמגיעה בקערה ואפשר להוסיף לה כל מיני תוספות, מה שאני זוכר מהרשימה: דובדבנים, אוראו, בראוניז, שוקולד, אגוזים, וזה מה שאני זוכר 🙂

אכן, קינוח מגניב לחלוטין!!!

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת פאט ויני - הגלידה של ויני

לסיכום: יש מקום חדש וטעים לאכול בו איטלקי בקריות, בהחלט נותנת פייט לשאר.

מחיר: כל העיל ובנוסף שתי משקאות קלים ושני תה עם נענע, במקור המחיר הוא 199 ש"ח אבל לרגל הפתיחה יש 15% הנחה, אז יצא לנו 169 ש"ח, סביר בהחלט.

ציון: 9+, בואו בהמוניכם!!!!!

לעוד מסעדות איטלקיותמסעדות מזרחיותמסעדות בשרמסעדות נישתיותמסעדות אסייתיותמסעדות דגיםאודותלדף הבית

One thought on “בלוג האוכל להב אוכל במסעדת פאט ויני 10.08.16”

סגור לתגובות.