בלוג האוכל להב אוכל במסעדת רק בשר

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור ראה השבוע בפייסבוק שחבר טוב של בלוג האוכל הלך למסעדת רק בשר במושבה הגרמנית בחיפה ואז נזכרתי שאומנם הייתי כבר מספר פעמים במסעדה, אבל אף פעם לא רשמתי עליה ביקורת 🙂

במצב כזה בלוג האוכל לא יכל שלא ללכת לשם השבוע ולנסות כמעט את כל מה שהחבר שלו אכל שם.

בלוג האוכל הזמין מקום ליום שישי בערב, הגענו למקום ומיד הושבנו במקומות שלנו, אומנם זה היה שולחן קצת קטן וצדדי, אבל בהחלט הסתדרנו איתו.

למנות הראשונות הזמנו פטה כבד עוף המוגש עם ריבת עגבניות שרי. המנה מגיעה עם שלושה חצאי טוסטונים (שמשום מה זה אף פעם לא מספיק). מנה בהחלט טעימה, אבל בוא נודה בזה, אי אפשר לפספס במנה של פטה כבד עוף 🙂

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור להב אוכל ומבקר במסעדת רק בשר - פטה כבד עוף

בנוסף הזמנו גם מנה של סלט "רק בשר", או בקיצור נתחי סינטה עסיסיים על מצע של פלפלים קלויים ועלי בייבי, שמשום מה הרגישו לנו כמו עלי ג'רג'יר, אבל מילא. הנתחים של הסינטה בהחלט מוסיפים הרבה למנה המגניבה הזאת.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור להב אוכל ומבקר במסעדת רק בשר - סלט רק בשר

כמנה עיקרית הזמינו אותנו להגיע לקצב ומשם כבר יכולנו לבחור את הבשרים שאנחנו רוצים לקבל, משם בחרנו נתח של כבד אווז, 300 גרם אנטריקוט ארגנטינאי, שתי קציצות וכן ארבע פטריות פורטבלו (מה שמצחיק שארבעת הפטריות שוות במחיר לנתח של הכבד אווז, מעניין…).

הפלטה הגיעה לשולחן בתוך מחבת לוהטת שעוד המשיכה ללחוש במשך כמעט כל הארוחה שלנו. מה אפשר להגיד על הבשר שקיבלנו? הנתח של הכבד אווז היה פריך וטעים (זה ממש יוצא טוב על האש), האנטריקוט הארגנטינאי היה בדיוק, אבל בדיוק במידת העשייה שביקשתי (M), עם יחסית מעט שומן. כך ש-99% מהסטייק נאכל והוא גם היה רך במידה מדהימה. הקציצות היו חביבות והפטריות פורטבלו היו סיום מצויין לארוחה הזאת. יחד עם פלטת הבשרים קיבלנו גם תפוחי אדמה שאין לי מושג איך הם עושים את זה אבל הטעם שלהם היה בדיוק כמו של תפוחי אדמה שיצאו מהמדורה.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור להב אוכל ומבקר במסעדת רק בשר - פלטת בשרים

לקינוח החלטנו להזמין קריספי שוקולד, נכון שאומנם מדובר על מנת קינוח פרווה אבל הייתה טעימה מאוד, סוג של פצפוצי אורז עם שוקולד מריר. מגניב.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור להב אוכל ומבקר במסעדת רק בשר - קינוח קריספי שוקולד

לסיכום: אני לא חושב שיכולה להיות מסעדה אחרת שהסטייק עשה בה מו פחות זמן מאשר במסעדה הזאת 🙂

מחיר: כל העיל ובנוסף שני משקאות קלים ושני תה עם נענע, סה"כ 426 ש"ח, אין בלבד, על איכות צריך לשלם.

ציון: 8+, בלוג האוכל נהנה וימשיך לחזור למסעדה הזאת.

לעוד מסעדות בשרמסעדות מזרחיותמסעדות איטלקיותמסעדות נישתיותמסעדות אסייתיותמסעדות דגיםאודותלדף הבית