בלוג האוכל להב אוכל במסעדת מוברשם

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל שמע כי ממש לאחרונה נפתח סניף חדש למסעדת מוברשם הותיקה בעכו, וכמובן שלא יכולנו שלא ללכת לבדוק את המקום 🙂

הסניף החדש של המסעדה נמצא בחוף הארגמן (אחד אחרי חוף התמרים), ממש לפני הכניסה לעיר, ומבחינתנו זה היה מצויין. גם לפני העיר, גם מלא חנייה, וגם קל להגיע למקום.

בלוג האוכל ביקש להזמין מקום ליום שישי אבל אמרו לנו שאין צורך להזמין ופשוט להגיע למסעדה, וכך עשינו.

בלוג האוכל הגיע ביום שישי בשעה 20:00 ובהחלט היה לנו מקום טוב באמצע לשבת, בשולחן עגול, בשביל שיהיה מקום לכל הסלטים 🙂

למנות הראשונות הזמנו את הסלטים של המסעדה, וכפי שעיניכם רואות… הרבה מקום לא נשאר על השולחן… כל כך הרבה סלטים, פטוש, חומוס גלילי טעים, שני סוגי סלט חצילים, סלט חסה עם גרעיני חמנייה. אבל הדובדבן שבקצפת היו שלושה סוגי סלט ג'רג'יר שקיבלנו. אחד הגיע עם אגוזי מלך (כיד המלך), אחד עם אגוזים למיניהם, ואחד מסורתי. סלטים בסופו של דבר – מעולים.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת מוברשם - סלטים

למנות העיקריות אני הזמנתי את פלטת הדייג לשניים, וכפי שאפשר לראות, הגיעה פלטה ענקית של כמעט קילו דגים לשולחן. דגים מכל הסוגים והמינים, בינינו? הפלטה הכי טעימה שהזמנתי מאז ומתמיד, אבל היא הייתה כל כך גדולה עד שלקחתי את מה שנשאר ממנה איתי כטייק אווי, שיהיה לי מה לאכול למחרת. גם למחרת, אחרי חצי דקה במיקרו היה כאילו הוציאו אותה עכשיו מהמטבח – שאפו!!

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת מוברשם - פלטת הדייג

אמא לעומת זאת הזמינה מהמיוחדים בתפריט את השרימפס בפריקי. עכשיו רק שתדעו, פריקי בגדול זו חיטה ירוקה, שכאשר מכינים אותה ממש טוב, היא בערך בגודל של קוסקוס, ואז חשבתי שמנה של שרימפס בפריקי זה סוג של פאייה ים תיכונית, או ככה חשבתי…..

שהגיעה המנה נדהמתי לראות שהגרגירים גדלו להם קצת משום מה…. רק אחרי שטעמנו אותם הבנו שמה שהשף הכין לנו זה בכלל פתיתים… ואני יכול להבטיח לכם שאמא שלי מכינה את הפתיתים יותר טוב, תכלס? התבאסנו מהמנה הזאת… מה שכן, אמא הזמינה וביקשה שהמנה תהיה חצי שרימפס על הגריל (הכי טעים שאכלו) וחצי קלמרי מטוגן, אז כמו שאתם רואים הגיעה מנה יחסית קטנה של שרימפסים (אולי שישה) ומנה מכובדת מאוד של קלמרי.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת מוברשם - קלמרי מטוגן בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת מוברשם - שרימפס בפריקי

לקינוח, אחרי שלא נשאר לנו עוד הרבה מקום ביקשנו לקבל את התה עם נענע ואת הכנאפה בחוץ. במילה אחת, אכזבה… הכנאפה לא היה בדיוק עשוי מגבינת עזים ואם היינו יודעים את זה קודם היינו הולכים על קינוח אחר (וראיתי שיש להם שוויצריה, טריקולד וסופלה שוקולד).

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת מוברשם - כנאפה

שיצאנו מהמסעדה פגש אותנו אחד מבעלי המקום וביקש לדעת איך היה, סיפרנו לו בדיוק מה היה והוא לטענתו אמר שהמנה של הפריקי אומנם מצויין בתפריט פריקי אבל בבון שיוצא לשף יוצא מפתול, משמע – הפתיתים.

לסיכום: סניף חדש של המסעדה בכניסה לעיר, מומלץ להגיע (רק אל תיפלו איפה שאנחנו נפלנו…)

מחיר: כל העיל ובנוסף שני משקאות קלים, סה"כ 395 ש"ח, ממש לא יקר בהתחשב בזה שפלטת הדייג היוותה שני שליש מהמחיר הכללי.

ציון: 8, נחמד וטעים, אבל יכול להיות הרבה הרבה הרבה יותר טוב, הם יגיעו לזה אני בטוח.

לעוד מסעדות מזרחיותמסעדות בשרמסעדות איטלקיותמסעדות נישתיותמסעדות אסייתיותמסעדות דגיםאודותלדף הבית

One thought on “בלוג האוכל להב אוכל במסעדת מוברשם”

  1. נעים ומעניין מאוד לקרוא, נראה שאמשיך להיות אחת העוקבות הקבועות של הבלוג. וגם מן הסתם מדי פעם אבקר ואוכל במקומות המומלצים.

סגור לתגובות.