בלוג האוכל להב אוכל במסעדת הדייגים

בלוג האוכל וביקורת המסעדות שם לב לאחרונה שהמרכז המסחרי בעין המפרץ מאיר לנו פנים 🙂

כבר שהיינו במסעדה הקווקזית במקום, ראינו שלידה נמצאת מסעדת דגים חדשה בשם מסעדת הדייגים של האחים ג'רחי. לא יכולנו שלא לבוא לאכול ולבקר בה.

בלוג האוכל הזמין מקום לשישי בערב וכבר שנכנסנו ראינו שהמסעדה מפוצצת באורחים מכל המינים, מכל הסוגים ומכל הדתות. נקודה שהראתה לנו כבר מההתחלה שמדובר במקום טוב.

איך שנכנסנו למסעדה הגיע אלינו אותו המלצר ממסעדת מוברשם בחוף הארגמן והוא בעצמו זכר שכבר אז פירקתי פלטת דגים זוגית – לבד… 🙂 המלצר הסביר לנו כי מכיוון שמדובר במסעדת דייגים השייכת למשפחת דייגים, אין מישהו באמצע, משמע, כל הדגים שהם הוציאו מהים, הגיעו ישר למסעדה כשהם טריים ביותר.

למנות הראשונות הגיעו כל כך הרבה סלטים שהייתי צריך לצלם כל פעם מחדש. ראוי לציון היו הסלט חצילים, החצילים הכבושים, החומוס הגלילי המצויין והטחינה הסמיכה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, מה עוד היה? פטריות חמות ברוטב, סלט ג'רג'יר פריך ועסיסי. ובעצם? כל השאר גם כן 🙂

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת הדייגים - סלטים

בזמן שהגיעו הסלטים הביא לנו המלצר גם שני צ'ופרים, האחד הם מנה של קלמרי על מצע של טחינה גולמית והשני היה מנה של ראשי קלמרי מטוגנים – אחלה מנות !!

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת הדייגים - קלמרי מטוגן בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת הדייגים - קלמרי על מצע טחינה

למנות העיקריות הזמנתי שוב פלטת דגים זוגית ואמא הזמינה שרימפסים על הגריל.

נו? מה אני אגיד לכם? הפלטה הזוגיות מכילה ארבעה דגים, מה שקוראים בשפת העם "קטנים" יחסית, אבל אני בהחלט יכול להגיד לכם שאומנם מצפייה ראשונית בהם, זה היה נראה לי קטן מדי אבל זה בהחלט השביע אותי כמו שצריך. את זה כמובן ראיתי רק אחרי שסיימתי וחיכיתי את העשרים דקות שצריך 🙂

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת הדייגים - פלטת דגים

השרימפסים בגריל כבר היה סיפור אחר…

כפי שאתם יכולים לראות, כשהגיעה המנה ראינו הר של שרימפסים גדולים יחסית וטעימים בדיוק כפי ששרימפסים צריכים להיות. שאפו שאפו שאפו.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות להב אוכל במסעדת הדייגים - שרימפס בגריל

לקינוח ביקשנו תה עם נענע ויחד איתם הגיע לשולחן צלחת גדולה עם תמרים עסיסיים – להמתיק את סוף הארוחה.

לסיכום: מסעדה נחמדה עם אווירה טובה ואוכל מצויין.

מחיר: כל העיל ובנוסף שני משקאות קלים, סה"כ 260 ש"ח, שווה.

ציון: 8, אומנם עוד מסעדת דגים, אבל בהחלט אחת כזאת שנחזור אליה בעתיד.

לעוד מסעדות דגיםמסעדות מזרחיותמסעדות בשרמסעדות איטלקיותמסעדות נישתיותמסעדות אסייתיותאודותלדף הבית