בלוג האוכל להב אוכל במסעדת שרימפס האוס

בלוג האוכל ביקר כבר מספר פעמים במסעדת השרימפס האוס אבל מבדיקה שערכתי הסתבר לי שמעולם לא כתבתי ביקורת על המסעדה ולכן בלוג האוכל ביקר שוב במסעדת הדגים המעולה הזאת בכניסה לחיפה והנה מה שחשבתי…

הזמנו מקום ליום שישי בערב והמסעדה שבעבר הייתה חדר קטן וכבר ממזמן הפכה להיות מסעדה גדולה הייתה עמוסה אך לא יותר מדי בקהל סועדים.

הושיבו אותנו בשולחן לשניים וחיש מהר הביאו את הסלטים לשולחן.

היו שם סלט כרוב אדום וכרוב לבן, סלט שומר, סוג של טאבולה, סלט עלי מנגולד (מעולה) וכמובן הדובדבן שבקצפת: סלט פירות ים במיונז. מה שהצחיק אותי כפי שאתם יכולים לראות בתמונה שהביאו לנו גם פיתות שרופות עם שום, לכן מיד ביקשתי גם חומוס אבל המלצר טען שהיום אין חומוס, לא היה לי נעים לשאול אז בשביל מה הוא הביא לנו פיתות…. לא נורא.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור מבקר במסעדת שרימפס האוס - סלטים

אמא ביקשה להזמין שרימפס ברוטב של חמאה, שום ויין וכפי שניתן לראות בתמונות, הגיעה מנה מכובדת מאוד (!) של שרימפסים ששחו להם להנאתם ברוטב (עכשיו ניתן להבין למה הביאו את הפיתות…). המנה הייתה בדיוק כפי שמנה כזאת צריכה לצאת מהמטבח.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור מבקר במסעדת שרימפס האוס - שרימפס בחמאה שום ויין

בלוג האוכל לעומת זאת הגיע למסעדה מאוד רעב, מאוד רעב…לכן החלטתי להזמין כמה מנות של דגים. בהתחלה ביקשתי ברבוניות יחד עם מוסר ים, המלצר חזר ואמר שנגמרו הברבוניות ושהוא ממליץ על הלוקוס. זרמתי איתו 🙂 ואז זה התחיל….

כ"מנה ראשונה" הוא הביא שני דגי מוסר ים ואמר שהברבוניות הן על חשבון הבית, היה מעולה.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור מבקר במסעדת שרימפס האוס - מוסר ים וברבוניות

מיד לאחר מכן הגיעה מלצרית עם הלוקוסים, היא הסתכלה לכיווני ולרגע חשבה שהיא טעתה בשולחן, מיד תיקנתי אותה ואמרתי לה שגם זה מיועד לשולחן שלנו 🙂 אמא טעמה מהברבוניות וגם כן התלהבה מהם.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור מבקר במסעדת שרימפס האוס - לוקוס

אני חייב גילוי נאות: לא באמת משנה לי איזה דג אני אוכל, אני גם לא מזהה את הטעמים שלהם, בדגים אני קצת חלש אבל דבר אחד אני יודע בוודאות, אני אוהב לאכול דגים, כל ההתעסקות הזאת עם האידרה, או כמו שאני קורא לזה: "ניתוח דג פתוח" 🙂 אהוב עלי מאוד.

הלוקוסים כמו גם המוסר היו בשרניים להפליא ועל כן בלוג האוכל מוסר תודה לדג 🙂

בסוף הסתבר שטעיתי בדג, מדובר בלברק ולא במוסר ים – אבל הוא עדיין היה טעים מאוד.

לקינוח ביקשנו ואף קיבלנו את תפריט הקינוחים של המסעדה שכפי שזכרנו היה מוצלח מאוד, ביקשנו להזמין שני תה עם נענע, אמא לקחה כדור גלידה שוקולד ואני לקחתי את הקינוח בשם "חרמון" – שזה סוג של שוויצריה רק על בסיס של מסקרפונה….. היה טעים מאוד.

בלוג האוכל וביקורת המסעדות המוביל בחיפה והאזור מבקר במסעדת שרימפס האוס - קינוחים

לסיכום: חנייה קצת בעיה למצוא במקום, אוכל טעים יש והרבה.

מחיר: כל העיל ובנוסף שני משקאות כלים, סה"כ 329 ש"ח, סביר בהחלט.

ציון: 8+, בהחלט אחת ממסעדות הדגים הטובות יותר שקיימות בחיפה.

לעוד מסעדות דגיםמסעדות מזרחיותמסעדות בשרמסעדות איטלקיותמסעדות נישתיותמסעדות אסייתיותאודותלדף הבית

One thought on “בלוג האוכל להב אוכל במסעדת שרימפס האוס”

סגור לתגובות.